翻開舊相簿,一定會搵到一兩張係學校影嘅生日會相--
幾個小朋友排成兩行,老師企側邊,前面擺住一張放咗好多食物嘅枱
枱中間一定放咗一個蛋糕,仲有紅雞蛋、薯片、維他奶⋯⋯
好彩嘅影完大合照仲會影多張單人照

D27

講咗咁耐,我估大家都估到呢幾張相係來自邊到

無錯,呢幾張相係幼稚園生日會時候影嘅
雖然我無咩印像我係點俾老師”召喚”去影相

唯一記得嘅係一齊影相嘅同學仔都係來自唔同班但係都係同我同一個月生日。

生日會,點會少得生日蛋糕吖
而家啲蛋糕,又話用比利時朱古力做,又話用北海道牛乳做
以前啲蛋糕,唔係黑森林,就係什果蛋糕
大家除咗味道上唔同之外
基本結構都係一樣--海棉蛋糕+奶油
(生日嘅放多個朱古力Happy birthday過你~)
D29

只係一個簡單嘅蛋糕
對於小朋友嘅我已經好滿足啦
每個小朋友一人一份,有果汁飲,仲有兩粒糖

D28  

雖然我只會生日一次
但係每個月都有小朋友生日㗎麻
計落即係每個月都有蛋糕食

為咗食蛋糕,嗰刻我真係覺得番學真係好XD

轉載至《http://www.dmx.hk/hidden-menu-02/35-cat-column-01/2047-彩色樟木櫳-生日會-byid131.html》

arrow
arrow
    文章標籤
    生日會 蛋糕
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()