話晒嚟台灣嘅第一個目的係吹玻璃
為免失望而回,我哋早係一個月前已經係香港先預約咗時間
而且玻璃需要1日時間降溫,所以我哋嘅第一站就係嚟
D71  
今次吹璃玻嘅地方係位於松菸誠品入面嘅坤水晶
https://www.facebook.com/Kun.com.tw

係埋位吹玻璃之前,先要著可圍裙,手套同手袖,睇起嚟係未好專業呢!
D62
著好衫,就可始啦
今次做嘅杯係雙色線條加冰裂效果,係整杯嘅同時可以加入兩隻顏色嘅玻璃沙
揀咩顏色好呢⋯⋯
D61
TW1
三心兩意之下,我揀咗白色同Tiffany blue

揀完顏色,就可以係玻璃爐入面拎玻璃出嚟
玻璃爐有成攝氏1080度,千祈唔好打算用手拎啲玻璃出嚟呀
再用一支長長嘅鐵通抽一啲出嚟,
吹玻璃活動正式開始!
D63
將玻璃小球放係玻璃沙上面輕拍
等玻璃沙可以黏住玻璃球
D64
玻璃仲係好高溫嘅狀態
小心唔係燙傷呀!
TW3
為咗令到佢做到旋轉效果
係玻璃仲係好柔輕嘅狀態我哋就扭一扭佢

D66
再一次加熱後,就可以正式"吹"
第一下,真係好難,深呼吸,用盡所有氣,吹⋯⋯
D67
見到嗎?中間出現咗個小氣泡啦!
TW2
重複幾次,吹到適合大小,就可以用唔同工具做其他嘢
嘩⋯⋯感覺好似做手術咁呀
TW4
TW5
下一部,要係杯底做冰裂效果
將玻璃快速浸入水再拉上嚟,"吱"一聲就可以做到裂紋係杯面上
(記住,真係要快!)

D68
做好所有效果,可以幫個杯開口啦
小心啲呀,杯口開壞咗就很難救了⋯⋯
D69
鐵管好近玻璃位置真的很燙,
一個唔小心掂埋去就會燙傷
點解我知?因為我真係掂咗落去⋯⋯
D70
要將玻璃杯拎落嚟,大力一拍鐵管就可以了
但要記住有人係傍邊接住呀

因為玻璃係室溫急速降溫好容易自己爆開
所以要放入櫃慢慢降溫1日

噢,接住落嚟便咩好呢?
可以行下誠品啦,可以行下文化園啦
仲有可以去食嘢!
(落機趕過嚟都未食嘢,好肚餓呀!)

-------------------------------------------
我哋等等等,2日後係台東番嚟再去拎番
登登,呢隻就係我隻台灣杯啦~
TW6  
呢個就係冰裂效果
TW7  
我相信我每次拎起呢隻杯都會諗起今次嘅4日3夜 (深呼吸)
飲杯~

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()