又到畢業季節啦
無論中學生、小學生、定幼稚園生都係呢幾個星期舉行畢業禮
著起畢業袍,戴上畢業帽,似模似樣咁一齊影相
令我諗番起幼稚園發生嘅一件事⋯⋯
D74 
我係年頭出世嘅小朋友,爸媽為咗方便番工,係我兩歲嘅時候就已經送我入幼稚園讀書
但係,小學要6歲先可以入讀,所以佢哋決定等我讀多年高班,再入小學

小朋友跟本唔知點解無得升小學,只係知一齊讀書嘅同學仔個個會離開幼稚園,
一齊變成小學生
係影畢業相嗰日,大家好開心咁走到球場,排排坐好一齊對住相機嘻嘻哈哈影相
就只有我,因為唔係畢業生,被大家遺棄係課室

我唔記得我係咩時候開始喊啦,只係記得當老師當同學走入嚟見到我喊緊
叫我一齊出去影相嘅時候
我一直都無抬起頭
我唔明白點解個個都去晒影相,淨係得我一個,一個人留係度⋯⋯
D73 
之後嘅事,其實的已經唔係好記得
喊到幾時收聲,我都無印像
但係呢件事到到而家我都仲好記得
D72 
可能我真係好小氣啦,但係對一個咩事都唔知嘅小朋友(我)嚟講真係一個陰影⋯⋯


arrow
arrow
    文章標籤
    畢業 幼稚園
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()