我係一個鍾意亂作故仔嘅人
見到一隻狗狗係街行,
我就已經可以幫佢作個講仔畫個故事出嚟
亦係因為平時太鍾意亂講說話,屋企人聽得多有時都叫我"可以收聲"

平時作故仔已經夠晒亂嚟,估唔到今次係台灣遇到對手⋯⋯
再次到台中,約了在台東認識的朋友吃飯
朋友帶了我去吃冰,亂點了一輪後來了幾碗東西
一撈上來,就看到一粒粒白色細細顆的東西
D98
朋友聽到後,氣定神閒跟我說
哦~這是牙齒耶⋯⋯

D97  
越聽越覺得奇怪,什麼牙齒什麼泡軟它
哎,你當我是傻瓜嗎?
那跟本就是薏米呢!
D96  
講到自己都相信才可以令人相信
我每次就是因為自己講完都忍唔住笑所以被人發現我在作故仔
但係亦都係因為呢啲"故仔"令到大家嘅氣氛更加愉快

不如下次大家嚟個作故仔大會,睇下邊個係作故大王吖~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()