又到一年一度ge七月十四啦~
B60  
西方鬼節(即萬勝節)大家都化行妝去玩
咁中國ge鬼節呢?
傳統活動緊係一家大細落街燒衣啦~

正確0黎講, 燒街衣係唔岩小朋友ge活動
但係如果0的大人落晒街留番0的小朋友係屋企, 
又會俾人話虐兒wo

所以我細細個開始就已經跟女麻女麻一齊落街燒衣紙
七月ge氣味就係燒衣味...,
其實, 我都幾鍾意聞lee陣蜡蠋味ga

B61
平時係屋企點洋蠋, 係中秋點蜡蠋
都有一陣蠋味, 但係唯獨拜神用ge蜡蠋有一陣特別ge味道
加上燒衣時時化寶ge味道, 
無論視覺同嗅覺都大0黎強大ge震撼!



B58
B59
當然, lee個震撼嚇親路,人我都唔想ge...

呵, 我都係覺得有lee個怪癖, 
可能真係細個跟屋企人接衣紙燒街衣ge活動有關
自從女麻女麻離開0左之後, lee個家庭活動已經無0左
而lee個氣味令我回憶起以前工廠妹接衣紙ge快樂時光
所以令我特別鍾意lee陣香蠋味...

不過, 我想講, 我一0的都唔鍾意聞"香"味

同埋, 唔好諗錯隔離, 我真係人, 哈

七月, 早0的番屋企啦~

 
arrow
arrow
    文章標籤
    燒衣 七月十四 鬼節
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()