我鍾意食海鮮,亦都好開心有一班鍾意食海鮮嘅朋友

中秋前,呢班朋友帶咗我去食而家好出名嘅九層海鮮塔
海鮮塔係未將啲海鮮堆到成個塔咁拎出嚟食呢?
定係佢真係有九層海鮮俾你食呢?等的帶你睇下我哋食咗啲咩啦!
F3
傳聞中嘅九層海鮮塔係由韓國發起嘅
九層不銹鋼盤一層疊一層,每過5分鐘,就抽起一層食下面一層
由第一層嘅蟶子大蜆一直數到落第八層仲有蟹啦花甲啦鮑魚啦
一路蒸啲海鮮嘅同時,佢嗁倒汗水就一路流向下一層
去到最底嗰層嘅人蔘雞粥轉眼間已經變成"海鮮人蔘雞粥"啦!
F4
粥入面嘅米已經煮得綿綿
一入口,海鮮嘅鮮味湧晒出嚟...
我,係未同條龍躉遊緊水呀!!!
F1  
這一餐海鮮宴實在太豐富啦
只係掛住睇時間,每五鐘就要拎走個盤,食,每五鐘就要拎走個盤,食
雖然好辛苦先趕得上個進度,但係我都覺得自已好幸福呢~


arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()