71  
最近身邊好多朋友都話要移民
佢哋都覺得而家嘅香港太亂,又無地方住,又好似越嚟越無自由咁
呢個話要移民去美國,嗰個又話要嫁去台灣
突然間好想唱呢首歌
"香港是我心 一顆不變心 實在極不願 移民外國做二等公民" 

記得讀緊小二時候,佢離1997仲有幾年時間
身邊啲同學仔,朋友仔,親戚個個都離開香港
呢個去美國,呢個去加拿大,呢個去澳洲
五湖四海,真係咩地方都有,
爸爸話,如果唔係佢唔識英文,可能一早都移咗民 

72  

身邊最好嘅朋友離開,無人再同我傾電話,玩公仔
姑姐叔叔移晒民,過時過節,我哋唯有自己同自己慶祝
(好彩我屋企多人,無人嚟過節,本身都好熱鬧) 

再一次嘅移民潮,又唔知會帶走我幾多朋友呢?
不過,有朋友係唔同地方住都幾好呀,
最少,去旅行嘅時做都搵到免費落腳嘅地方呀~ 

73  

(你唔係諗住唔招呼我呀XD)

arrow
arrow
    文章標籤
    移民
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()