B21  

細個無咩去動物園嘅經驗
只係記得當年跟爸爸媽媽一齊去過荔園,
入而有個好多鐵通嘅地方,每堆鐵通都圍住一種動物
大家都圍係外面指手劃腳⋯⋯
呢個就係我印像中嘅動物園

由於動物們都習慣咗俾人圍觀嘅生活
佢哋都會對呢班圍觀者不屑一顧
但係我呢啲無咩機會見到真動物嘅小朋友,
緊係想睇下啲動物郁下啦

細個以為動物係會識聽人話嘅
只要我講反話,激嬲佢哋,佢哋就會郁⋯⋯

我試見到孔雀同佢講你好醜樣(希望佢會開屏)⋯⋯

B20  

我試過對住獅子同佢講死獅 (我估當時佢係瞓著咗)⋯⋯

B19  

當然,佢哋緊係無郁過啦
唯一會郁嘅,就係嗰隻住係最入最入嘅大象天奴
大家都會去買香蕉俾佢食

B22  

天奴,雖然我同你只有一面之緣
你係天國嘅生活好嗎?

arrow
arrow
    文章標籤
    動物園 荔園
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()