相信每個人都會有啲"估你唔到"嘅嚐好
我都唔例外,而且個"估你唔到"嚐好List仲要好鬼長
除咗上次同大家分享過的鍾意聞書
我仲好鍾意掃地⋯⋯

F31

雖然我無潔癖,間房仲立立亂
但係每次見到個地下污糟我就忍唔住去掃

F32

好幾次明明諗住由房行去廳拎啲嘢再入房
唔知點解最後會拎住把掃把係個廳到行

F34
連最初自已想拎咩都唔記得咗⋯⋯
F33

有陣時一路掃會一唔諗: 明明係室內,點解都可以咁污糟㗎?
究竟啲垃圾係邊到行入嚟㗎呢?

唔好話我無聊,
你唔覺得掃完地下見到地下白雪雪咁,個人都特別開心咩?

arrow
arrow
    文章標籤
    掃地 嚐好
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()