人生,總會不停發生好多唔如意嘅事,其中一樣不段係我生命中循環不熄係咁loop嘅就係抽扭蛋⋯

扭蛋,已經成為咗奢侈品
下下都三四十蚊扭一次
所以唔係特別鍾意嘅我都唔會去抽
咁啱最近(都唔近啦)見到有得抽大下巴動物(仲有熊貓㖭!)
二話不說,緊係即刻抽啦


其實隻隻好多好鬼正,心諗除咗最後嗰隻之外,抽到隻隻我都好開心㗎~
6份1機會,應該唔會咁唔好彩嘅⋯
點知,真係俾我抽中我最唔想要嗰隻


好啦⋯我爭扎咗好耐,決定再抽多次


無理由我會黑成咁嘅
拍咗卡,一扭,咔咔咔⋯

佢卡住咗呀!!!!


佢食咗我啲錢呀!!點算好呀!
即刻搵商場啲職員幫手啦,佢話要打去代理嗰邊先幫到我喎
好好好⋯我唯有打去等啦

等咗三星期,終於收到消息可以去拎番隻蛋啦

鋪頭個女仔幫我入咗啲錢入部機到要我去自己扭
唔知做咩抽起條筋諗 :我會唔會又抽到嗰隻獴呢⋯⋯

有啲嘢,真係唔好亂諗,因為⋯⋯我又抽中咗⋯⋯佢⋯⋯


我唔係厭棄你⋯⋯只不過我覺得你個下巴唔夠大啫⋯⋯
而家每次行過部扭蛋機,我都十五十六好想再抽,但係我怕我又抽到佢
不竟我而家都已經養緊4隻了⋯⋯

 

arrow
arrow
    文章標籤
    扭蛋
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()