旅行去完,畫展擺完
終於有時間整理下自己啦~

講番旅行,有時為咗平啲會揀夜機出發
一嚟時間好用啲,二嚟飛夜晚啲稅會平啲
我都已經唔係第一次飛通宵
但係今次真係瞓唔著...

因為係夜機,出門口之前已經沖好涼
刷埋牙,仲帶埋"芝士條"上機~

老實講我都真係個咩地方都瞓得著嘅人嚟嘅
加上番完工再飛點都會攰到瞓著啦掛

放帶好行李,扣好安全帶,帶好頸枕
可以準備瞓啦···
瞓···瞓···瞓唔到嘅
做咩咁掁眼嘅?!完全瞓唔到呀!

諗番轉頭,原來我以前坐過嘅夜機都會飛到咁上下熄燈俾大家休息下
呢班機由始至終都係開住燈㗎!
就係又瞓下又醒下嘅情況下經過4小時
終於可以落機(感動)


買眼罩?當然我係唔記啦~
所以係回程我記再上演一次眼光光,等天光啦~

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()