又越過高山又越過谷
兜兜轉轉,終於嚟到我地係今晚住嘅地方啦!
咁多晚住嘅地方最貴就係今晚
因為呢間係溫泉旅館,仲要係望到富士山嘅溫泉旅館呀!

入到大堂,呢度俾我嘅感覺記係---我係未入咗金田一入面啲場景呀?
有啲歷史味度嘅大堂,出嚟招呼我哋係2個伯伯,
入住嘅只有3戶人⋯⋯

(Sorry,金田一迷上身,佢啲裝修真係好有金田一電視劇入面有事發生啲旅館㗎!)

小小嘅溫泉飯店,係網上嘅評語個個都讚不絕口
唔好睇佢好似唔顯眼,每一間房都可以望到富士山㗎!
旅館有份和式同西式,一場嚟到,緊係入鄉隨俗,瞓下tatami啦~

你睇下你睇下,出面就係富士山啦!

我真係覺得自己好好彩,
雖然前兩日都天陰,上緊山嘅時候仲落緊雨
但係每次最後都會俾我遇到最好嘅
所以我深信"祢的恩典每天夠我用"!

襯仲見到個山,我要出去唱富士山下!

山田屋係座落係精進湖 (五湖中雖然係最少,但係其實都唔少㗎)
有好多人特登入嚟划艇同露營
如果可以,我都想係度露營呀T0T


影山影到咁上下,係食飯前緊係最好去浸個溫泉先啦
山田屋有2個風呂,一個係地下嘅公眾湯,另一個係6樓嘅私人風呂
入住嘅每間房都可以享用私人風呂50分鐘
今日天氣好,可以望住富士山浸溫泉,真係好幸福呀!


等我介紹下今次浸嘅溫泉啦~
位於山梨縣嘅富士五湖屬於硫酸鹽溫泉,有消除疲勞,減輕痛症嘅功效

浸完溫泉,著番件浴衣
之前幾趕幾頻撲都好,突然好似變咗兩個世界咁

七點鐘, 已經係晚飯時間
餐廳只係得3圍客( 係呀, 得我哋3圍客咋, 金田一殺人事件即將開始....亂講中)
枱面已經擺好飯餸, 夠晒精緻款式多
仲可以望住富士山嚟食, 我係未去咗天堂呀


住溫泉旅館真係食得好瞓得好
食飽時間又上早,瞓番個令鐘又去公眾湯浸多次溫泉先~

就算而家係6月, 但因為海拔高,到咗夜晚都涼涼地架
公眾湯有分室內同室外,浸係室外嘅溫泉,有風吹過,但係個身就暖暖嘅
好唔捨得走呀...

未想瞓,寫下明信片
係富士山下飲住富士山汽水,再寫富士山型名信片,
我真係覺得自己好似發緊夢呀~


第二朝起身, 富士山已經消失了(哭)
佢俾啲雲完全遮晒, 就好似無出現過一樣
我真係覺得自己好好彩

富士山雖然再見唔到,但係今日旅程仲未開始呢!

住係呢個旅館嘅汨間房客又再一次係大堂一齊等車
雖然呢度係遠啲係舊啲, 但係旅館嘅人好有人情味
佢哋去晒門口送我哋車, 連最細嘅BB都一齊嚟 ( 噢, 溫泉旅館太子爺?!)

再見啦~山田屋
( 金田一mood: 最後咩事都無發生,我仲瞓得好好)

 

 

 

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()