話俾我知, 有邊個人係唔鍾意食薯片ga呢?
B84
薯片, 有住一種令人難以抗拒ge魅力
有時候, 本來到只係想食一塊, 點知, 最後竟然成包食晒...

每次見到0個0的特別味同期間限定ge著片, 都會唔知點解隻手會無端端自己陏
B85
不受控制咁係個架到拎佢落0黎,
然後對腳又唔知點解自己走到去櫃台到
最後又唔知點解個銀包少0左0的錢
出番0黎就發現這手多0左幾包薯片 XD

早兩個星期番0左轉大陸,臨番香港前當然都行0左轉walmart
發現佢0地ge著片櫃竟然有四個
淨係lay's都佔0左一大個
一望之下, 發現佢0地竟然出0左0的奇怪味...
忍唔到手之下買0左幾包番0黎...
59
左起: 辣嘴藤椒魚味, 芝士焗龍蝦味, 大囧芥末蝦球味(-->原全唔知係咩味...)

除0左包芝士焗龍蝦味已經俾我征服0左次外..
另外0個兩包..都唔知係咩0黎...
57
辣嘴藤椒魚...咩魚0黎ga...
食落去係未魚頭味ga呢?
我成日都叫錯佢做辣嘴魚頭味...
( 魚: 喂, 我叫辣嘴藤椒魚呀...)

B8158
而lee個唔知咩0野蝦球味...
唔知食食下又會唔會feel到隻蝦係我身邊出現呢...
B80
( 大佬, 你lee隻唔係蝦..係龍蝦0黎ga wo...)
未食, 已經令人充滿幻想...

B82
等我食完, 有機會再話俾大家知究竟係咩味啦...

其實每次去旅行, 最鍾意就係去超市買手信
(特別去到泰國, 泰國ge薯片真係好好味ga!)



  

arrow
arrow
    文章標籤
    薯片
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()