星期四夜遊書展
除0左去搵王貽興
我都有行去自己檔書到睇下ga!

雖然只係逗留0左段好短ge時間
但係就發生0左件好好笑ge事...

話說, 我企係其中一個書檯前
一路望住自己本書, 又望下其他人ge書..
諗住偷聽下0的人對我本書有咩意見啦..
突然, 有個人行過0黎拎起我本書同佢朋友講...


有客仔? 聽下佢講咩先~

 

 

 

 



當我以為佢想放底本書, 心裡面就不停講, 買啦買啦, 你買啦~有8折wo
最後原來佢只係想拎下兩本...
正當我想聽下佢0地仲有咩講ge時候..
佢突然同朋友講..

 


同事朋友??唔通我識佢同事??
係邊個呢??
當我再想望下佢ge時候, 原來佢已經望住0左我好一陣

 


你唔係真係認得我呀?

0個下, 其實我都真係有諗過同佢講
呀, 本書係我畫ga, 你個同事係邊個呀??

哈, 聽日會再去多次書展,
如果你朋友同事係識得我
而你又真係發現0左我, 麻煩你拍拍我啦~
我都好想識下你




p.s
多謝各位朋友同學同事係facelook幫我宣傳我本新書
真係好謝你0地呀!為0左你0地, 我會畫多兩張畫送俾你0地ga!

p.s.s
想尋找打邊驢, 可以去大眾展區搵下呀~
arrow
arrow
    文章標籤
    沙沙密卡 書展2013
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()