收到編輯小姐記0黎ge兩張書展免費入場券
星期四晚入0左轉書展, 除0左睇下自己本書
最主要就去搵王貽興

每年書展佢都會係書展幫讀者簽書同傾計
lee個一期一會ge活動已經成為我每年書展ge指定項目啦~
每年雖然只有一見, 但佢已經記得我啦, 哈...

記得五年前第一次搵佢, 係冬季書展
我仲同佢講, 希望有一日可以拎住自己ge書去搵佢
今年我終於做到lee個約定啦!


就係我送上我本新書俾佢ge時候

e??? 係未掉轉0左呀>??
我唔係0黎搵你簽名ga 咩? 點解係我幫你簽名ga?
就係咁, 我就拎0左貽興支筆
望住本書...

拎住支筆真係手都震埋....
一直拎住支筆, 簽完自己個名...
仲要寫埋貽興個名...

wa! 我有一下真係忍唔住大叫0左出0黎
我諗佢都嚇親...
lee個場面應該都幾攪笑
估唔到, 第一個搵我簽名ge人...竟然係王貽興

---------------------------------------------

我想講, 雖然之前都有朋友叫過我簽名
但係, 第一次係自己本書到簽名, 真係好緊張
會唔會寫錯自己個名呢?
簽係邊到好呢?
我個名係未簽得好核突呢???

其實王貽興對沙沙真係好好
五年0黎佢都睇住我, 每年書展都仲會問我仲有無繼續畫畫
雖然好想幫我完成出書願望, 但係次次都有0的問題, 唔成功
所以, 我真係出到書, 真係好想同佢分享
但係...我簽完個名就緊張到想講咩都唔記得晒lu...呵呵


就係lee個時候...

佢竟然同我講幫我係讀my sunday提下我本書
嘩, 係未真ga?!

所以呢, 大家一齊留意下今個星期日12:00-2:00
903 讀my sunday
聽下係未真係會提下呀打邊驢啦~

0弊! 我記得有咩想同佢講啦!

 

 

 


 
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()