轉眼間, 又到書展啦!
今年書展, 沙沙終於由一個買書人轉變成一個賣書人
( 哈, 但係我依然會去買書的!)
雖然仲未入書展現場探我個"仔"
但係有朋友已經將"阿仔"張相send0左俾我睇,
我期待跟你見面呀!


未去書展, 報導唔到現場情況俾大家聽,
但係我都可以報導下大家對打邊爐送上祝賀ge情況俾大家聽下ge~
好, 去片, 呀, 唔係, 係去相/圖!

happy - 多謝你張立體卡呀,
真係好鍾意收卡, 仲要滿晒你對我ge祝福,
我會篡閒就拎出0黎睇ga 啦!

 



中 -- 多謝阿中送上的手繪畫, 畫到沙沙好可愛呢!
( 你問我封面ge時間,我同你講有幾個人打邊爐, 估唔到get錯0左
真係寫0左幾個人打邊爐, 見到ge時候,真係笑0左, 哈多謝晒!)

 



bee sir

 

- 勁呀! 本來5隻野在水中
次後仲要補畫埋歡歡
我好覺得你應該轉行畫 blog

歡歡
- 歡歡老師果然係歡歡老師呀, 快靚正
好期待你畫ge神獸戰險呀!( 連載呀唔該)

 


彭彭
畫到沙沙好有火呀!
雖然銷量應該去唔到第一
但係我會keep住團火, 繼續向前衝 ( um..都係留係屋企畫畫啦...)

 



公路
- 今年公路都係出書之人
仲要兩本拍住上, 真係好叻好犀利呀!
我一本都畫到死....
一齊加油呀!

 



circle
- 多謝circle
畫得沙沙好可愛呀
最鍾意佢隻眼, 好精靈呢~

 



someone (irene)
- 雖然食唔到你親手整ge蛋糕
唯有望梅止渴啦...


lily
- lily大住肚都0黎買書?!
太開心了, 好期待同你個肥肥白白ge bb見面呀!

 



阿呆
- wa!又係神獸戰隊呀!
仲有得食tim, 正呀!
多謝晒, 幾時真係一齊打番場呢?

 

 

hikaru
- 好開心ge打邊爐場面呀
攪到我都好想即刻去打邊爐!


 U,
- 終於收到你幅賀圖啦
多謝你



天白

哈哈, 其實你係壓軸, 所以要遲多日先出場
(藉口)
多謝天白, 好鬼死鍾意咁天真無邪ge panada, 佢明明係奸ga ma


 

有好多朋友同事問我, 係未其他書局都有得賣呀
照計就係ge, 但係我今日行過幾間書局都唔見
應該係因為0的車車晒0的書去書展, 所以運唔切0的貨去書局
我諗過多幾日就有掛...

麻煩大家見到都話聲我知啦!



第一本書, 內容有0的粗糙, 希望睇完ge朋友都俾0的意見我
等我下次做得更好 (如果有下本)
我已經準備好接受任何意見!
放馬過來啦!

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()