講番公司的annual dinner

今年係公司40周年
但係因為炒人cut buget(我諗)
所以今年好多人都無心情去
我成日好羡慕0的朋友, 公司每年的annual dinner都會落力($)去攬
大家一齊著得靚靚, 或者一齊扮0野, 好似開party咁..
大家玩得開心, 先會對公司有歸屬感ga ma..

唉..無得玩, 就唯有寄望可以抽到獎 


但係成場1200人
只係得70份獎品

第一輪...無我份, 唔緊要, 都係0的購物禮劵je

第二輪...又無我份...應該..下一輪有啦掛..

第三輪...又無?! 九點幾啦wo...席都就散啦

抽到最後, mac book pro, mac book air, 旅遊禮劵, cash us 700
咩都無我份lu T_T

不過好彩都仲有個入場禮物同圍獎
唉...算啦, 我都係無咩抽獎運ga 啦....



p.s 今年的大會mc --

 

勁攪笑, 串咀到爆XD但係我鍾意
哈哈, 同大家say hi 先~

 

arrow
arrow
    文章標籤
    周年晚宴
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()