轉眼間又到可怕的情人節啦...

雖然我唔討厭情人節
但係當我想出街食個飯
見到個餐牌變晒做情人節價ge時候...

當我見到情人節價面要轉投麥當當,
而拎住薯條係條街見到人0地一雙一對拎住扎花ge時候..

 


同埋到我諗住買個朱古力點知都係見到情人節promtion ge時候...

 

 

 


我真係有0的忟忟地

究竟仲要等緊耐先等到岩ge人出現呢...

不過...如果睇開電視劇ge朋友
lee個時候, 編劇多數會安排一個人同一時間同你諗埋同一樣0野
你0地一齊哎, 一齊轉身,
跟住你就會發現, 你想搵ge幸福就係你左邊 (老土)

哈..點都好, 祝大家情人節快樂
無情人ge朋友同我一樣, 情人節都要快樂
(聽日睇下我ge左邊有無一個情人出現先~)
arrow
arrow
    文章標籤
    情人節
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()