最近大家的話題都離唔開這個....

一年前, 係我最底沉ge時候, 知道世界末日lee個消息
真係好相信係真, 所以, 我要係我死之前去一次意大利
就係咁, 我真係去0左一躺!

到今日, 仲有一個星期就到傳聞中的日子
突然又覺得, 唔想咁快到世界末日
因為...好仲有好多0野未做呀!

如果話你知聽日就係世界末日
你會做0的咩呢?

首先, 我會食餐好


跟住同自己鍾意ge人講番句我鍾意佢~

最後番屋企攬住屋企人過埋最後幾個鍾



不過呢..
講就係咁講
係未世界末日都未知
與其日日諗住佢
不如珍惜每一日啦~

聽日, 不妨早點起身,
望下藍天, 感謝天父送給我們的每一天

* 12月22日, 如果世界未末日, 我地一齊share 下0個日自己係21號做過0的咩ar~
約定你啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()