係遊記再開始之前
先要同咁多位曾追睇"歐遊十八日" ge 朋友講聲對唔住哦
因為之前屋企裝修
執0野ge過程中唔覺意收埋0左本遊記
今日終於俾我搵番出0黎啦

好, 等我繼續同大家去旅行啦~

上回提要:
好辛苦咁係米高安哲勞廣場上上落落0左三次
終於可以離開大偉像, 向下一站出發啦!

落番山, 沿住阿諾河一路行
wo~ 仲有人划船仔tim~

終於見到我0地下一個目標 -- 傳說中的"老橋"(ponte vecchia)

傳聞中ge老橋以前係肉佬( 賣肉的佬)賣肉ge地方
因為0的有錢人想老橋ge聲望好0的
就將0的肉佬趕走晒

肉佬走0左, 轉過來的就是金佬 ( 賣金的佬)
由1442年開始, 老橋就成為金鋪的集中地

一行上橋, 就發現好多金銀珠寶啦!

嘩?! 雙 眼發光呀呀呀呀!

有無興趣買番一兩件?

買唔到金銀珠寶, 睇下都好..
咁向前行睇下啦
eeee?? 櫥窗有條魚???

周街有魚賣
無錯, 佢0地就係放晒0的魚係櫥櫃等人買~
呵, 不過我都無錢買~
睇完金睇完魚
終於去到我0地要去ge-- 碧提宮(palazzo pitti)--啦~

原來的碧提宮係由富商路卡碧提所建
目的係同佢ge死對頭麥迪奇爭````峰
點之|後來破產, 仲要由麥迪奇接官埋
唉...真係慘..

係gogo map 睇番
碧提宮的確...好大


G45

由於碧提宮太大
所以有唔同ge門票俾大家選擇
maymay對花花草草特別有興趣,
所以我0地決定去參觀波波利花園


買0左飛, 入去lor!

 
我想講, lee個碧提宮真係大得恐怖
佢個花園, 已經夠我行成日
行完, 覺得自己仲勁過行山!

我0地開始諗
如果當年住係度ge人真係要行lee個花園, 朝早出門
中午要番入屋食飯, 未一定趕唔切lor
呀..唔係wo,佢咁有錢, 一定係騎馬ga啦

咁0的工人呢??一定有人跟住佢跟出跟入ga啦
um....咁...未行lor...
0個刻一路行, 一路覺得自己就係0個個跟出跟入ge工人...


入到去就已經見到電視成日睇到ge歐陸庭園

同必有ge噴水池


唔知點解, 咁大個花園都無地圖派
我0地係咁行係咁行, 真係好容易盪失路

因為個門票係包埋瓷器博物館的
所以係行花園ge同時仲要一眼關七
睇下個博物館係邊

哈, 唔打唔撞又俾我0地搵到wo

係波波利花園, 就好似玩tresure hunt咁
搵到一個check point
又要搵下一個check point

搵到架車

搵到個樹林

搵到棵樹

望下個鐘, e?!仲有5分鍾波波利花園就閂啦
我0地行0左1/3到
咁點算ar???

一場0黎到, 緊係唔理繼續行啦~
真係好想知道, 咁大個花園, 如果我真係盪失0左路,
係佢閂門之前都出唔到去, 咁會點呢???

就係lee個時候, 身後出現0左一個藍衣人
佢指住一個方向大叫!
"we are close!"
0我,原來佢0地會係閂門ge時候搵人叫番0的遊客走ga...
俾人發現0左, 我0地都無得留底, 要同波波利花園講拜拜了~

番到hostel 飽飽
執好0野, 又要準備明天ge離開啦...
聽日, 我0地會去下一站 -- 威尼斯
準備好跟我參加面具嘉連華未ar?

臨瞓前又食多件pizza
點解, 食完都仲有2舊ga????


下回預告
離開緊張刺激的佛羅倫斯(firenze)
我0地下一站會去到浪漫迷人的威尼斯(venezie)
一早睇好班次, 點知去到火車站因為太多人去ge關係竟然無位?!
係等車其間我0地終於去0左火車站搵警察報失
個警察仲要唔理我0地想趕我0地走

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()