9月是開學月,
見到個個學生著住套校服係街行
都有0的衝動拎番套校服出0黎著一著

特別係而家著校服優惠特別多,
食飯送汽水, 午市平兩蚊
小數怕長計, 真係慳好多呢!

講起校服, 真係一件令人懷念ge物件
沙沙講中學ge時候讀過兩間學校
兩間學校的校服都好唔同
但係都帶俾我好多好好的回憶
今日先同大家講下我套夏季校服先啦~

我讀的第一間學校係一般的集團式學校
白色的確涼料連身裙, 紅色膠皮帶加格仔呔
行開街應該成日見到lee隻校服ga啦~

記得lee條呔係縛橡根ge假呔
放學除0左就會唔記得放0左去邊
所以第二日一定摷餐死先出得門口

仲有0個條膠皮帶
低form的妹妹仔總係會cool到條腰窄一窄
一去到高form, 條皮帶就會好似人0地做大戲0的大老官咁
有幾闊得幾闊
而家問番我點解
哈, 我都唔知wo~

亦由於lee件白色的確涼料連身裙又真係幾涼幾透
好多同學仔都貪方便隻條pe褲係入面
小息打下波, 玩下排球, 真係幾方便ga~


一轉眼, 中五畢業, 又轉0左去另一間學校啦~
沙沙讀ge第二間學校都係連鎖式學校
但係因為新校+搬埋學校
所以校服都轉埋~
登登登登, 我lee個新學生緊係買新校服啦
仲要係 最新設計ge水手裝tim!!

點解係最新設計呢
因為lee套衫條裙唔係半身裙
係連埋底衫ge連身裙!


lee個設計, 唔駛另外著底衫外
仲係用0黎避免0的妹妹仔整短條裙ge
係我做perfect期間, 竟然發現有0的妹妹仔竟然可以將條裙大變身
入門口係長裙, 上到課室變短裙..

明查暗訪之下發現佢0地將條裙cut半
之後加0左橡根
番學ge時候就放落0濊
番到學校就摺上去
就係唔可以唔佩服佢0地ge創意呀...


無論係點, 原來大家都會著條pe褲係入面...

 


哈哈, 著校服個人感覺都青春0的

唉...人老啦...

 

 

 

 

 




 



 



 






 






 



arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()