前兩日行書局
諗住睇下旅行書
點知俾我見到佢....


o,sorry, 我唔係見到張妙如真人, 係見到佢本書
* 張妙如 (miao)-- 台灣人, 具備漫畫家身份的作家, 跟徐玫怡聯手出版<<交換日記>>
跟丈夫移居美國, 出版了 <<西雅圖妙記>>

<<西雅圖妙記>>就係講佢lee個外籍新娘係西娘係西雅圖發生的事
講起佢老公 -- 阿烈得, 本身已經係一個傳奇人物, 本身係挪威人, 曾經結婚, 前太太係荷蘭人
仔仔們跟太太住, 但係自己就係美國住...miao除0左照顧大王阿烈得起居飲食
仲會做埋五工, 整廁所, 修水塘...


身為擁躉ge我, 自從<<西雅圖妙記 5>>出版之後就等0左佢3年
突然間見到佢出書, 真係開心到大叫!

拎起本書望一望,
e..點解係7ge??
咁我本6呢????

上網一check, 原來本6一早係上年暑假已經出0左啦
我lee個傻仔仲一直係度等....

為0左買番本6, 我上網係咁搵
終於係一間網上書店到搵到本書
本書原價hkd 93, 有95折, 但係要加埋運費竟然要成hkd 101.35
人家唔係話上網買0左會平0的ga咩???


出0左已經成年, 仲要比書局賣貴成10蚊
我lee0的婆仔緊係唔會蝕俾佢啦
買書 我最鍾意就係去 樓上書局(大塊田)買
有折平0的之外, 每之上去都好似尋寶咁
登登登登 俾我搵到佢啦
仲有八折tim ar!!!!!
( 最後折實 hkd 65)


買完新書, 已經急不及待番屋企慢慢嘆lu~
(真係好好笑呀)

講0左咁耐...原來我仲未買番第7wo!


 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()