尋日打風, 今朝facelook就係咁俾0的10號風球洗晒版
好, 等我又洗下先~


尋晚8,9點, 風越0黎越大
我坐係房畫緊公仔ge時候聽到有窗聲"嘭嘭嘭"咁響
我行勻成屋
終於發現0左細佬間房隻窗無閂到...


原來佢無閂好, 0的風太大就扯開0左佢隻窗
當佢想閂番埋ge時間...突然發現..


螺絲無0左點算好???
隻窗又閂唔到...
最後細佬用盡九牛二虎之力, 終於閂埋0左..
但係...lcok唔死...


就係咁.. 我0地決定拎0的尼龍繩將0的箱呀門呀同隻窗縛埋一齊


如事者...lee隻縛滿繩ge窗就迎接0左9號同10號風啦...
第二朝起身, 媽媽同我0地講...


哈, 好彩隻窗仲頂得住
所以, 大家記得, 打風, 真係要閂好門窗..
唔係, 大風吹, 下次就吹走你隻窗....
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()