星期六, 去了見王貽興
每年夏天, 我都一定會去書展跟他見見面
因為, 這是我們一年一度的約定...

為了這次約定
我準備了一本小繪本送給他..
而且難以致信地係24小時內畫了24頁!!

朋友知道後都問 : 你有無scan 底佢呀..
由於時間關係..
答案係: 無ga~






今日送唔到俾佢, 咁我幾時先送呀???
唔通出年再送咩??




我緊係無聽佢0的講啦!
但係佢0地都係忍唔住, 影底0左...


哈哈, 愉快的相遇時間
多謝你還記得我~


雖然人龍長長有排排
但相對佢企0左成日都依然面不改容
等一等又咩關係呢~

我想可以跟喜歡自己文字的人簽名交談分享影相
應該是一件很快樂的事
希望我也有機會像你一樣吧~

充心的多謝你, 希望你也會見到我的成長
我也相信, 也會耐心等待的!

我們明年見吧!
arrow
arrow
    文章標籤
    書展2011
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()