期待已久的7.1長假
本來諗住同朋友一齊上廣州玩的
點知朋友突然有事
我又好唔想留係香港
最後,7.1就同屋企人0黎0左個 -- 深圳遊...

10點鐘係屋企出發
原來諗住去元朗經落馬洲上深圳的
點知上錯車, 最大問題係, 我根本唔知原來我0地上錯0左..
直至媽媽同我講, 下一站係上水火車站wo
我先如夢初醒...上水!?唔怪得知咁耐都未見到元朗大馬路啦!

好彩火車一樣到, 我0地最後兜0左個大彎, 去0左羅湖...
羅湖真係...好多人....

上到深圳已經好肚餓, 所以我0地決定先去開餐



食飯, 出發!

科學館

唔係香港ge科學館
係深圳ge科學館站~

去科學館站緊係要去下書城啦~
eee, 未行到去書城就俾我係地下街發現0左正0野!


成間舖頭都係賣簿ga!
厚ge薄ge空白ge格仔ge大本ge細本ge, 要咩有咩~
揀直係天堂呀!

而且仲俾我發現到佢...

一筒黑色ge鉛筆...

實際上是妹好發現的
黑色的筆筒裝住黑色筆身的鉛筆...
一盒6支...仲有閃閃的筆尾...

仲要係成支都係黑色, 真係型到爆!

P3

如果拎住佢0黎畫畫應該會好型...


淨係諗到咁開心, 所以唔買唔得啦~呵呵

大劇院

大劇院真係有間大劇院ga!
但係我0地今次唔係去劇院,
我0地係去, 哈哈, 無錯又係書城~
仲有大收穫呢!

 


加埋之前係科學館總共買0左5本書呢!


向大定介紹lee本寄藤文平的沒創意,還敢玩塗鴉
本書用0左好多有趣ge例子0黎畫公仔
真係幾好笑同好用ga~

另外買0左本北歐遊記
好想去呀....

買完書, 再去下站!

 

 


老街

去老街, 緊係去shopping 去掃貨啦~
但係人多手腳多, 記得小心第三隻手呀~

我0地去shopping lor~

買0左好多---我鍾意飲ge~


仲有買0左對...拖鞋...
哈哈, 當然仲有好多立雜0野啦~



lululu~咁又過0左一日lu~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()