吃飽飽, 接著落0黎就要做下運動
周圍行下, 遊覽一下lee個保持住中世紀風貌的老城啦~

Siena 的建築大部份都以紅磚為主, 有傳聞話以前啲人會將紅酒溝入泥中燒磚瓦
令到紅磚可以更加紅...
um...咁lam 下啲磚, 唔知會唔會紅酒味呢?


算啦, 真係想試紅酒都係去餐廳試啦~

 

eee...lee個箭咀指向邊ga呢??

 


原來係意大利都有好似香港十蚊店ge鋪頭ga!

香水精品飾物全部都係 euro 0.99 (即係 ~ hkd 10)

太好啦!!我可以買番支沖涼寶寶啦!

好, 攪0左咁耐, 我0地終於入正題啦~
0黎到Siena一定要去下田野廣場
唔好以為田野廣場一定係一個綠油油ge草地,
錯了, 其實佢係一啲綠色都無ga

田野廣場每兩年就會舉行一次賽馬節
唔好睇相嫌個廣場細細咁
其實佢係好大大大大大大大ga!

轉個頭, 就會見到坐立係廣場上ge市政大樓
鐘樓有個名, 叫曼賈塔樓, 好似係跟第一個敲鐘ge人個名改ge~
佢係成個意大利第二高ge中古世界塔樓
有機會一定要0黎睇下 (因為佢真係好高...)

e~今日有人結婚wo~

市政大廳對面有一個小小的噴泉
相比起紅磚紅牆建城的Siena,
這個用白色大理石所建的噴泉顯得特別寧靜
嘿, 佢都有名ga, 佢叫 fonte gala ( 快樂噴泉)

話咁快又5:00啦
吓?! 咁快又5:00??
我仲有好多0野都未睇ga wo...
時間無多, 咁就去最精彩0個個啦~

0黎到SIENA, 一定一定要0黎LEE度..
強烈推薦 -- 令人有嘩一聲感覺ge 教堂


教堂外觀雖然同一般歐洲教堂無咩分別
但係裡面ge黑白色間條簡直令你嘆為觀止

佢ge黑白色令我一諗就諗起 ... 乳牛。


睇完教堂
又係時候離開Siena回到Firenze
臨走前俾我0地遇到Siena另一特產 : 野豬脾~

我都好想帶一隻番屋企呀....


Tiramisu的傳說 --
原來 Siena 是 Tiramisu 的發源地, 我0地一齊聽下佢ge由來 ...

 



唔怪得知SIENA有咁多甜食啦~
無係度食到Tiramisu tim!!!
下次你0地去到, 記住搵0黎試下啦!

下回預告:
番到Firenze, 諗住一齊都順順利利啦
點知.....candy 姐又唔見0左啦!!!!
你又去0左邊呀! (瘋癲中)....
下回, 同你去firenze 食pizza, 探大偉..仲有一齊搵番candy 姐...

 

 
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()