各位團友,
歡迎大家參加繼續沙沙密卡旅行團,
今日我0地會0黎個 cinque terre一日遊

今天會跟大家用腳用眼用心去感受這個迷人的地方
我0地除0左用腳仲會搭火車遊均五條村
所以,出發前, 我0地先要去買個cinque terre 1 day pass
擁有1 day pass 可以無限次乘搭來往cinque terre的五條村外
仲可以唔駛錢行來往村與村之間的沿海小徑

1 day pass eur 10 ( ~hkd100)

買好1 day pass, 準備好食物, 入好水
我0地出發!



一走出hostel, 就見到一架買海鮮的車

唔好以為沿海的地方一定有新鮮ge海鮮賣
外國人對新鮮ge定義同華人唔同
佢0地覺得0的海鮮放係冰上面已經係新鮮ga啦...
突然間好掛住香港ge海鮮....




第一站,緊係要介紹下我0地住ge小村Riomaggiore 啦~
我0地先去番尋日0黎過ge岸邊
用另一個角度睇下lee個可愛ge地方

這裡的人,每家每戶都有一隻小船,
每到夏天, 他們都會划船出海
唉..香港人淨係識坐全冷氣房歎冷氣
我都想住係度呀...


遊完Riomaggiore的海岸
我0地正式向另外四個村出發
要去到下一個村 Menarole,
就先要經過這條 via dell' amore (人稱愛情小徑)

沿路除0左見到一望無際ge大海
仲有唔小人留底對愛人情心ge說話

聽人家說, 這裡的日落很美
是情人最佳的旅遊地方
唉...可惜我無情人呀...但係, 我都希望可以番0黎睇日落!
( 當年我就係因為見到雜誌上介紹這裡的海和愛情小路而想到這個地方
可惜我等不到情人的出現就先來一步了!)

一路向前走,就會來到下一條村 -- Menarole




Menarole是另外一條沿海的小漁村
比起Riomaggiore, 這邊有很多食店和商鋪
可能已經到了旅遊的時間, 周圍都係遊人

大家都話意大利的雪糕好食,
所以0黎到, 點都要試下~
我0地係海邊附近揀0左間鋪頭食雪糕
第一次食以大利雪糕, 估唔到真係咁好食ga!!

雪糕櫃入面有唔同款式ge雪糕任君選擇
我心大心細都唔知揀咩好
最後就揀0左 limone 同frutti di bosco

limone 係檸檬, 咁frutti di bosco係咩呢?
最初我係因為俾佢ge顏色吸引
食落又真係幾好食woo!

酸酸甜甜, 應該係雜莓
下次去意大利食雪糕,一定要試下!

2球都係eur 1.7 (~hkd17)咋!

食完, 又係時候出發啦!
我0地沿住海邊繼續行
望番轉頭就見到美麗的Menarole海岸


小路沿懸崖邊起,

wa 好高呀!

海浪拍打懸崖
望住海鳥飛過
N23
意大利旗幟在飄揚

我真係放緊假啦!

點知行到半路
竟然發現個牌寫住此路不通?!
唔通我0地ge行程就要係lee度完結?

我0地只係去0左兩個漁村咋wo??
仲有三個呢?
所以大家要密切期待我0地下一集
-- 漫遊五漁村!
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()