距離出發日子

機票有, 住又book好
仲有10日, 係時候執0野啦!!!

今次旅行係窮遊歐洲
目標係hkd20000包晒所有0野( 機票, 交通, 住, 食, 入場)
希望可以慳得幾多得幾多
交通同入場都無得平
咁就唯有食得平0的啦~

歐洲食得平, 睇0黎都幾難, 所以我0地決定係香港帶過去 -- 自 己 煮!

自己煮, 煮咩好呢?
麵啦飯啦米粉啦
帶0的餅,帶0的罐頭啦....
登登登登, 我唔係講笑,我係認真ga!

前兩日我0地就去0左"買餸"~
買麵買罐頭好似去wild camp咁...
( shu~~~我0地仲買0左一包米過去tim!!!)


哈哈, 俾錢ge時候, 真係以為自己要去歐洲流浪...

想知我係未真係帶佢0地去歐洲
想知我點樣煮佢0地
想知我用仲幾多錢??
( 哈哈,我自己都想知!)
記住等我番0黎啦!

 




 

 



 
arrow
arrow
    文章標籤
    歐遊十八日 流浪
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()