距離情人節還有兩天,
大家準備好禮物送給自己的情人未呢?

看開我blog 的朋友
還記得2年前的這盒朱古力奶嗎?

你願意接收我這盒朱古力奶嗎?

其實我也真的想送它出去的,但一等,就等足三年了,
這盒朱古力奶仍然原封不動在我家的雪櫃中...
真的很礙眼...


三年間, 曾經有一刻真的想把這盒朱古力奶放到喜歡的人的檯頭上
但一發現他檯頭已經有一盒二盒的朱古力時,
我都係決定收番埋自己盒朱古力奶...

三年並不長, 但對我來說一點也不短
以前見到喜歡的這個人, 連跟他說聲早晨也會緊張得好似透唔到氣咁
到現在, 緊張的心情不再, 有時他出現在眼前也覺得沒有什麼大不了...
或許這就是大家說的嘗味期限吧!

但再等落去都唔係辦法
所以, 我決定, 解決左佢 -- 自己飲0左佢! 哈哈

我要忘記你啦~三年都送唔到俾你, 註定這盒朱古力努唔係屬於你啦~
噢, 情人節又到, 希望可以搵到另一個人願意收我這盒朱古力奶吧!

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(47) 人氣()