早兩日同朋友食飯
短短一段路, 小小的一餐飯
竟然俾我發現0左世間罕有的生物出現係我面前
對於這種令女生催之若鶩
男生怕被比下去的生物, 我稱他為 -- gentlemen


英語「gentleman」最初是指來自優越家庭的男士。
後發展為對心地善良,舉止優雅的男士的稱呼。
(from:
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%B4%B3%E5%A3%AB)

雖然我身邊都有不少男生很有風度,
小小開門,讓座,一切以女士優先都是平時朋友會做的事
但對於這個新朋友的細心, 真是令人覺得眼前一亮...

 


從來跟朋友搭電梯都要抬起頭跟朋友說話
本身自己已經細粒, 搭電梯0個一級簡直將人與人之間ge差距拉大
估唔到細心的朋友也會留意到,
專登行落一級, 估唔到我轉個頭竟然同佢ge視線一樣..

甩鞋帶, 放心, 係我自己縛鞋帶ga! (我又唔係小朋友)
但係無諗過縛鞋帶ge時候條頸巾會長到拖地
平時都唔會理ga 啦, 快0的縛完就算ga啦
但係細心的朋友又再一次出手, 幫我拎起條頸巾等我縛好鞋帶再行
唔知係未我平時0的朋友都唔會係咁, 最多離遠見到你縛好再行
突然覺得佢真係好gentlemen...


有無試過行出商場睇唔到級樓梯差錯腳呢?
我都估唔到行出商場ge時候,朋友突然會令轉身同我講
「小心有級樓梯」
第一下, 我都覺得"你當我盲ga咩"
但係諗諗下自己都唔少次因為掛住望0野傾計無睇到樓梯差錯腳..
佢都係好心ge..

最最最估唔到ge係過馬路ge時候,
明明佢係左手邊行緊, 突然轉0左去我右手邊行,
佢話 「lee邊有車,危險ma~」

天阿! 究竟lee個朋友係未時空出錯0黎0左lee個世代ga?
點解可以有人會細心成咁ga呢?

老實講,作為一個女仔遇上這樣的男孩真的會愛上他, 哈哈
太gentlemen啦....





arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()