一年一度的書展, 又完結了~
你, 有無成為其中一個參加者呢?


書展, 除了買書, 對我來說, 仲係一個大日子
因為, 等了一年, 終於, 可以再見到王貽興啦啦啦~
記得嗎? 上一年我在書展巧遇王貽興, 從始, 我就好期望快點到書展
可以快點跟他見面...

 

一早已經打聽到佢日日都會去書展幫大家簽名
星期六、日仲有講座, 一連踩足7日,
我知, 對他來說, 書展也是一個大日子,
除了是發書的大日子, 也是跟我們見面的大日子,一年一次, 一期一會
為0左見到佢, 我一早就諗住星期日一早入場買書聽講座
點知..星期五晚跟弟弟行書展先知道原來講座的飛一早已經派晒啦!!!!!

派晒?!
聽到賣書的姐姐這樣回答, 我的腦海真的一片空白
我原先的打算...一下子...真的不知怎麼辦才好
當我想轉身的時候, 有一個女孩叫住了我....

「你係未想去聽王貽興個講座? 我之前買0左書, 但係星期日去唔到呀,
我俾張飛你呀~」


真係??真係俾我???
0個刻, 真係覺得自己好似中0個獎咁...
無錯, 一早就講喜歡王貽興的人都是好人,( 呵呵, 我都是一個好人)
真的, 很感謝你

就係咁, 幸運的我就在星期日再一次去見王貽興
星期日的講座, 是王貽興crossover 蘇真真的「潮人講中文」
最初, 我真的不知道蘇真真是什麼人...
我以為佢係一個上了年紀的人...點知...一見面...先發現....


如果, 蘇先生見到....希望佢唔會打我....

講番書展, 今年書展我都買0左唔少書呀~
數一數, 原來都買0左14本書, 散文小說旅記手工書
本本都係我精挑細選的收穫


你又係書展買0左0的咩書呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()