我番0左0黎啦啦啦~

去完泰國番0黎發生0左好多事
公司裁員, 每日0的0野做都做唔完

不過,唔會影響我去玩ge心情ge
(雖然玩完都係要番去做0野...)

為大家送上 ...



夏日炎炎, 最開心莫過於跟好朋友一起去玩
今次的目的地就是 -- 水口

水口是什麼地方?
它是在大嶼山的一個地方

好多朋友問我點去水口, 其實係東涌塔11號巴士( 往大澳)
上車跟司機說一聲, 到站就會叫你落車啦~


出發前,天氣真的很差,天陰,下雨
想不到, 轉過幾個山頭, 天空突然清朗
大蜆,我來了!

摸蜆, 需要一個筒, 需要一個鏟子
仲需要一對手
用手摸,摸呀摸,摸深點,就會發現...
嘩!好大隻蜆呀!


當然, 摸大蜆的同時,都會有不少生物想跟你打朝呼啦..
其中一隻, 就是牠...

箝死我啦!!!!!!

十多人, 經過三個鐘, 我們的收獲 -- 太豐富了!

女工們在做什麼?
因為蜆有大有細,太細的,我們就要放它們回大海
不然, 過多兩年, 我們就再能再來摸蜆了!

朋友為了品嘗大蜆的鮮甜,
帶了自家的爐具, 加點鹽, 加點檸檬....


實在太鮮甜了!
整個人都沉浸在大蜆的鮮甜中....

下次的目標...我要找更大更大的蜆!

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()