螄蚶, 又叫血蚶,是潮州人愛叫的海產之一。
滾水煮佢3分鐘, wo, 食得!


第一次遇見它, 就在一個漆黑的晚上, 那時我在泰國。
它那種腥味, 不是個個都能接受到, 但總覺得在那裡吃過...

第二次再遇它, 是在未柬埔寨的夜市, 這次, 朋友很明顯的不喜歡吃
最後, 我一個人食晒


第三次再見它, 又是夜晚, 這次是在越南的一個小販檔,
由於朋友不喜歡它, 只好輕嘆一句 : 我0地有緣無份...

最近跟媽媽到街市買海鮮的時候
給我再一次發現了它



原來媽媽都很喜歡吃的呢!就係咁,我0地買0左2大兜番屋企食...
真係, 好好食。


但係, 其實,我對佢ge認識真係一0的都唔深
到而家我先知原來佢好多菌
噢! 我仲係0的咁高危ge地方食過佢tim!  
(醫生甲: 算你大命啦...)


其實, 煮佢熟0的未無事lor~ 呵, 所以, 我0地又再一次相遇了
( 自欺欺人 中 ...)

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()