火牛, 原來真係一樣好貴ge0野...


前晚用用下netbook,
電腦突然顯示只餘75%電量
再看, 我明明插了電掣,
無理由無電ga...

看來.. 個火牛應該有問題...

第二日放工, 即刻跟弟弟出深水佬買火牛
咁0岩遇正電腦節, 周圍都係人
我又唔識電腦0野, 行了很久, 問了很多人
原來這裡都沒有netbook的火牛賣的..

如事者, 我又出了旺角電腦中心看
一問, 原來一個火牛說然要$380大元..
想不到一個小小的火牛, 原來夠我大吃一番

沒有火牛, 沒有電腦用, 唯有乖乖拎荷包出來啦..
臨俾錢的時候, 弟弟多口問了一句
「我0地個火牛個燈無著, 可以幫我check check個電掣係未有問題呀?」

店員一check, 我個火牛的燈著了!
店員: 你個火牛無問題wo!可能個保險絲燒0左
我: 咁我係未整係買個電線得啦? 你0地有無得賣ar?
店員: 有 ..lee條啦...
我: 咁幾錢呀?
店員: $ 20 呀
我: wa! 個價差咁遠ge....( 而且由心而發的笑了出來...失禮)

原來, 只係個插掣有問題..
真係太好啦.. ( 火牛, 你千祈唔好有事呀!!!)



最後, $380, 只係用0左$20, 餘下的 $360
一部份而經以壽司ge形態進入0左我身體ge一部份囖 (呵)

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()