細個有無曾經有一刻諗過做醫生呢?
當我睇緊天涯俠醫ge時候, 有一刻, 我曾經諗過如果自己係醫生就好啦啦!
雖然0個一刻真係好短暫
但係如果真係可以扮下醫生就好啦....


終於, 係我行街ge時候發現到佢
一個可以俾我成為(扮下)醫生ge玩意--

lee個0野點玩?
好簡單... 就係幫個病人箝番0的0野出0黎..
心啦, 蝴蝶啦,
士巴拿啦( 少林足球??), 
馬啦?! (馬???佢食0左隻馬???)

但係, 你一唔小心箝到佢, 佢就會 beeeeeeeeeeeee
嗶!!!! 佢又響啦 !!!!

所以一分鐘過後..我決定都係唔做醫生啦..

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()