琉璃,這個名字美得有點出塵
其實它就是我們平常說的玻璃
很久很久以前,人們視琉璃為寶石
陽光穿過琉璃的心臟
透著誘人迷幻的餘光...

為著追尋這點點餘光
我跟朋友參加了這個琉璃飾品課程

老師還跟我們說了個故事….
琉璃,就像水一樣的東西
高溫時,它是液體
凍了,就會結成冰
只是,在地球上,室溫已足以令它冷卻成冰
一粒可讓你找緊的冰,不會被你的體溫溶解
像凝結了的眼淚,像凝結的露水
,當時聽起來,真的覺得有一點點浪漫

,先來為大家介紹下,今天的主角----玻璃捧
我們就是用砌成粒狀的玻璃粒做這個手作仔的

跟據老師的指示,不同的排列,會有不同的效果

呵呵,我有抄notes的,真係要讚下自己有幾認真

諗0左好耐,我決定咁樣砌,唔知做出0黎似唔似nei...


砌0左一大輪,終於叫0左砌好個形,之後再
加膠水
膠水只係用0黎固定個形,唔可以落太多,因為高溫加熱後,佢會炭化消失
如果加得太多,消唔晒,就會有0的膠水印係個玻璃上面ga啦~
(我就係加得太多,所以咁清楚...)


砌好晒,
放入窰
個窰好似係訂做ge,幾千蚊,可以放入微波爐
令到個溫度升到去幾千度~未行埋個微波爐度已經覺得好熱啦~~~


叮完,等降溫,咁我件整成品就.呵呵
成形啦!

最後,這個琉璃看上來比較像粒橡皮糖

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()