星期五放工的時候
收到朋友的急call

星期六的晚上, 就相約到朋友家去畫公仔,
一畫就畫到12:00
我lee個朋友都算唔話得啦~(識做啦,朋友)

自從上次幫小學畫衫之後,今之再畫,已經有半年時間了..

朋友的公司舉行staff party,
party theme 係sleeping babe
所以,我決定幫佢0地畫件 --- 睡衣

拼上身,還蠻像吧!

等我0黎介紹下今次ge collection -- sleeping babe
有人見人愛的彊餅先生

有布娃娃的代表之一, 大眼寶寶

有布娃娃的代表之一,大口扒

有長壽的代表龜龜


仲有有萬獸之王獅子

同埋小白兔

其實我都幾欣賞今次畫ge button, 遠一點睇都幾立體~



係咁畫係咁畫, 畫畫畫畫畫完都12:00
不過見到出0黎效果唔錯,都幾滿意~

呵呵,我真係好鍾意畫畫

p.s.
相post過係facebook後,有朋友問我幾錢件
或者,我可以考慮下轉行賣衫
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()