朋友生日,在麥仔記開了生日派對
對上一次參加麥仔記的生日會
已經是小學的事了...

呵呵,所以,今次的生日派對真的令我十分期待
而且,今次還有dress code 呢~
是日dress code: 麥仔記的人物
我 ? 當然是漢堡神偷上身啦!


實不相瞞,我由小到大都喜歡漢堡神偷,做小偷做到佢只係偷漢堡包..
真係佢先做得到~呵呵

亦由於漢堡神偷的裝扮實在太大眾化了,所以大家都化身成間條人...
(photo from hei0)
生日會,緊係唔少得送禮物啦~
一班同學仔為生日之星送上 --- 水晶介子一大隻

     (photo from hei0)
呵呵,等我偷走佢.....未食0個個漢堡包先~
                             

我們吃過大餐,玩過遊戲 (噢,我想講個麥仔記姐姐真係hea到無得再hea...)
還收到禮物呢!
(photo from hei0)
這晚,大家都玩得很開心呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()