早兩天放假,諗住一早去飲個茶之後再去睇bb
跟媽媽一起到樓下的茶樓吃個叉燒包..

入到去,開口茶,我就拎0左份報紙出0黎睇,
睇睇睇,一睇錶,原來已經等0左半個鍾...
點解,咩都無0黎無得食ge?

一問,原來個電腦壞0左,所以咩單都入唔到
好啦,再等,又等0左15分鐘,望望隔離台,佢0地岩岩0黎都有0野食...
做咩呀?!咩事呀?等0左成個鍾咩都人無得食,仲要咩都唔知...
用下廣播話俾人知咩事都好呀><


於事乎,我0地就去搵部長問下咩事
佢一尾係度講個電話壞0左電話壞0左,你等下先啦
我等0左成個鍾啦wo.你唔係唔識用手落單ma?你係未要我等到晚市先有得食ar?
終於有人忍唔住同佢嘈,佢即刻係廚房拎0左0的0野食出0黎
點知,係唔熟ge...

對上一次跟爸媽0黎食飯,訂了一圍台,佢就係咁上係咁上,爸爸忍唔住鬧0左佢0地一餐,
今次同媽媽飲個茶,就等0左成個鍾都只係食風...

我話過,我以後都唔會再0黎食飯

真係食到,唔係,係等到火都0黎埋!!!!

註: 這間茶樓是位於長發的一間潮州菜館
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()