10月的時候,我看了一個廣告---lee個係我個女,張文樂,下個月七號出世

想不到,11月的7號,小b真的出世了
被受萬千寵愛的小b,你將會成為大家都寶貝,
是爸爸媽媽的寶貝,是爺爺女麻女麻的寶貝,
是公公婆婆的寶貝,也是我的寶貝
你要乖乖的長大,我會買好多好多禮物俾你,但係你唔好話俾你媽媽知呀,因為你媽媽會叫我買好多好多0野俾佢...仲有要聽聽話話呀,唔准亂發脾氣...最後,我要告訴你,大家都很愛你,因為,你是家人心目中最珍貴的寶貝!


剛剛出世的小b,未可以完全洗乾淨,未打晒0的針,唔可以亂掂g!!!

人仔細細,咁大個口?


小b的耳仔,圓圓的,記住大個要聽媽媽話呀~


媽媽手指指...指住...lee個係我阿b


哎呀哎呀...小b有生以來最痛苦的表情...
媽媽: 可能痾緊臭臭...


bb,bb你幾時醒呀...我想見下你隻眼仔呢...


乖乖地.聽日再0黎睇你啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()