講0左2個月,終於決定去整彩瓷
事源係有一日睇報紙介紹彩瓷,睇完又心動,
見同事都有興趣,就決定一齊去整
點知個個星期唔係打風就落雨...
最後忍唔住,唔理點都好,去0左先算~
就係咁,終於成團了!

今日ge目的地係: 坪洲

星期日,風和日麗,真好~

11:00船,我又遲到了..
一個鐘之後,我0地終於出發了~(所以睇準船期,唔好遲到!)
到左~食個麵先~
最愛吃的生牛肉湯河



e~朋友吃的香茅豬排撈檬好似都好好食wo~



食完麵,諗住出發去整彩瓷,點知一出門口,就落大雨,仲要係好大雨...
噢,天啊...
係lee個時候,我發現...
自己個背包竟然有..兩把遮...
(邊個掉落0黎ga...唔怪得知我個袋咁重啦...)
0個刻我真係有諗過掉0左把遮佢..


當然,我0個2把遮緊係大派用場啦!
(其實係我死都要用一用,揹得咁辛苦,點都要用!)

一入到超記,就見到好多彩瓷啦!全部都係阿姨自己畫ga!

因為我0地之前打0左電話0黎,所以阿姨一早已經幫我0地準備好0的顏料了~



開始ge時候,大家都唔知畫咩好,原來有好多人0黎之前都會諗定畫0的咩
唉...蝕0左...咩都無準備就0黎tim...
睇見阿姨求其畫0的0野都咁靚,果然有一對巧手1呀...


好啦,畫下先~


不知不覺.我0地就係到畫0左4個鐘...
又畫又擦,終於完成啦!

看看我的作品--
海洋公園
(有熊貓又有魚,仲唔係去0左海洋公園??)


朋友的作品都不錯啊~



喜歡米高的同事為自己的偶像所畫的杯~



畫好,要等3日先有得拎,因為阿姨要將0的彩瓷拎去燒
好啦~3日後見啦~

之後我0地係坪洲行0左一陣.
坪洲真係一個好細ge地方
但係0的人都好好,佢0地問我0地有無去手指山,又問我0地想去邊
可惜我0地已經無咩時間啦,下次再0黎過啦~
我0地就係附近行行就算了~

小島上有好多廟,除此之外仲有好多畫畫0左係牆上面
`附近0的街坊畫係一個住係度ge人畫ga
真3覺得好有外國風情呀~


我諗lee頭應該有好多外國人住啦~


噢,又一個七點,係時候要番屋企lu~
唉...聽日又要番工啦...

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()