剛剛上完堂的我
原以為之後的一個星期開始可以放工返屋企可以休息下
點知公司突然間入0左好多burberry job
就係咁,連續一個星期做到天昏地暗
每一日都被burberry包圍住...

天啊~一次入150份job,睇完view仲要俾同事做,做完仲要寫0野,之後仲要check...
總之係我手上會出現300次啦...
同事仲要講笑話,你俾好多白馬王子圍住wo...(burberry logo 係馬同騎士)
我諗都唔駛諗就答左佢一句,「lee0的王子我唔要」!

雖然burberry有0的衫仔都真係幾靚
但係3日要出150件衫...我只係想送首歌俾你...


仲有,你都係唔識合我ga 啦..我0地都真係唔係好夾..
而且我有我ge白馬王子ga 啦...
等你死心,我就介紹你識啦..
佢就係~~方包超人啦!!!!

方包超人真係好靚仔
佢先係我ge白馬王子


arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()