2009年5月最後一日,跟朋友開了一個動物派對..

這個派對原本係為2個朋友生日開的生日派對
因為爸爸話會帶「動物層層疊」去玩~
心血來潮就畫0左一堆動物頭開party
心諗大家一定好開心,果然,大家真係好開心


所以我一路煮0野食,一路畫頭,個電話又一路響,
因為我又遲到啦~(但係有人仲遲過我)
-->畫到成地都係0野...
yo~完成,我覺得自己好似幼稚園老師


0黎個大合照先~
今次有豬有貓,有牛頭有馬面,有河馬有國寶,有北極熊,有白兔有熊人先生,有大象有斑馬有青蛙有獅子....仲有無留呢?


今次ge大食會,我0地每個人都要整0野食出席,但係大家都無com到要整0的咩
所以出現0左3兜雞翼

我呢,我就整0左lee個「煙肉金菇卷」,當然係超好食啦~
係屋企都偷食0左唔少,出到0黎,話咁快就食晒!

仲有今日ge兩位主角,
生日快樂呀~朋友!


食飽飽,係game time 的時間~
lee個就係爸爸講ge「動物層層疊」,0的mur~真係好得意^^

另一邊,有一班爛賭動物...

玩玩下,有朋友令0左隻「保持通話」出0黎
即刻,大家ge目光都投放係電視到,直至做完,
真係覺得張家輝真係好型~而大s,點解俾人打完都可以保持住一個靚樣ga 呢???

快樂ge時光,話咁快就無,lee個動物派對就係「保持通話」結束ge同時一齊結束
下次再玩過~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()