去完海洋公園,今個星期又0黎到另一個「鬼」地方--迪迪尼~
為0左去迪迪尼,我買0左lee頂蛛蛛帽~

6:00就約好同事在欣澳等,去到地鐵站已經勁多人啦
今個萬聖節睡公主城堡已經被jack侵占了!!

woow~今晚的主角~

入場的時候,記住問迪士尼姐姐拎番張jack大頭卡~
佢好有用ga~
佢可以用0黎做面具~

仲有可以用0黎儲貼紙同拎糖糖~

可惜我儲唔齊0的sticker,我得2張咋..邊個去幫我拎埋其他0個0的呀

今次來迪迪尼的目的,當然是為了那2間鬼屋啦~
而海洋公園的所發生的悲慘命運又再一次發生在的身上...
我被這班「好同事」出賣了...

我們入場就衝去排隊,第一站就是大街詭異酒店,一去到,條龍已經排到去到獅子王慶典到,一句講晒,好多人,可能我0地又玩下,影下相咁,好快就排到入去啦~
我覺得這個鬼屋是我今年去過的鬼屋中最恐怖,最靚,最讚的一個,因為裡而的裝潢擺設真的很靚,0的人(鬼)化妝一0的都唔hea,我跟朋友入到去,大家都誤會是假人,點知...
佢0地係....真ga!!!!

而我悲慘的命運又在這裡再一次發生...
上次跟同學仔去的時候被掉在鬼屋中...今次,我被同事督0左出0黎...

唔知點解去到尾的時候個個都指住我,跟住同隻鬼講,佢驚呀,佢啦佢啦,真係咁,我見識到我的同事是可以很齊心的...而發起人就是...見圓圈啦...

出來的時候,撞上巡遊,當然要看一看啦~
帶頭的是今日佔領了睡公主城堡的jack啦~


隨後的還有惡毒的巫娑,鐵鈎船長,還有海盜米奇,都幾好睇ga~
仲超多人...

睇完巡遊,係時候又排下隊,見到小小世界的入口,真係好似去到童話世界..
我想見阿拉丁呀~~

第二個鬼屋,真係多人排到嘔...由2005排到2120,足足一個鐘有多
臨入去的時候,見到有人喊住出0黎,那一刻,真的有點淆,
但玩完後,都是覺得大街詭異酒店恐怖點...因為..放得太多人入去啦~如果無咁多人應該會好0的...但係咁睇0黎我要排多2個鐘先入到...

今日才發現香港人真的很喜歡排隊,因為,我們一行10人又再一次去排隊玩飛越太空山..這一排又是1個鐘...
不過我蠻喜歡玩這個~因為張開雙手好像在太空飛翔一樣~



出來的時候,已經10:30.最後在大街左行右逛,遇見了賣氣球的人,好想要一個呀...
而且還發現了睡死0左的士迪仔...

最後,當場要來一張大合照啦~

再見啦~
下次再0黎過~

溫馨小提示,記住入到去先拎fast pass,唔係就會好似我咁排隊排餐死...

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()