吉卜力工作室場景設計手繪展係沙田文化博物館擺咗個幾月
一路都無機會睇
(因為星期一至六都要番工,星期日上晝又要學畫畫,又唔想下晝去同人迫)

上星期日畫班老師請假,終於可以抽時間去睇啦!

67

揀一早去睇,真係無錯,因為星期日大家無咁早起身
唔駛排長龍,一入去就已經可以買飛啦~
1
吉卜力工作室,其實我一直以嚟都以為只有宮崎駿呢個畫師
直到最近我先知原來仲有其他畫師存在
只要仔細睇,你就會發現佢哋嘅風格都爭好遠㗎

今次展覽真係做得好有心思,場外面有大大張手稿放大咗嘅壁畫貼係場上
喜歡嘅朋友記住影番兩張相~

78    

睇手稿展,齋睇嘅話,只可以欣賞畫得好靚嘅畫
所以我強烈見意大家,借個導賞機一路睇一路聽
手稿背後嘅故事,上面寫嘅句子,數字,原來都有意思㗎!

68

我鍾意千與千尋
10  
我鐘意哈爾
6  
我鐘意嘅仲有煤炭屎鬼⋯⋯


69

 

係我屋企除左有隻細⋯⋯
2
仲有幾隻大嘅𠻹!

3   

因為展場都唔可以影相,想張畫稿帶番屋企,可以考慮下帶張手繪明信片或者買本畫冊番屋企
最後呢,我就買咗本記念刊同一堆明信片番屋企啦~

5

4

未去嘅朋友,記住預時間去睇啦~

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()