廿幾歲女,儲了幾年錢,
今年終於有機會請屋企人去旅行了

A56
今次旅行有媽媽有妹妹,爸爸竟然係出發前話驚有空難所以突然決定唔去
3個人5日台灣之旅
雖然講唔上有咩特別
但係五日之後,我深深明白到一件事:

一個人去旅行去流浪唔係一件厲害嘅事
最厲害嘅人其實係帶住上咗年紀嘅父母去旅行嘅人
你要放棄你平時嘅獨來獨往,你要放棄你平時嘅瀟灑⋯⋯

佢會隨時覺得攰覺得熱要坐底休息
A57
佢會行完夜市掃完街之後同你講好肚餓 (但係行嘅時候又唔會同你講有咩想食)

A59 
佢會係你買咗好多嘢俾佢食嘅時候同我講: 我好飽,唔食 
(@@我買嘅時候點解唔阻止我呀??)
A60
當你同佢係餐廳食,問佢啱唔啱食嘅時候同你講: 是旦
A61
仲會全天候廿四小時問你帶齊所有嘢未⋯⋯

 

A58
無錯,呢個就係我媽媽
我知,就算我幾大個,去過幾多次旅行,佢都以為我好似未出過國咁
(其實佢先係第一次出國)

但係我確實希望係佢健康時好好同佢去一次旅行,呢個願望,我總算做到了,哈

想知我哋呢五日發生過啲咩事,想知帶住媽媽去旅行會發生咩攪笑事
請留意"我和媽媽去旅行-台北"

arrow
arrow
    文章標籤
    台北 旅行 媽媽
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()