受Weshare嘅邀請參加咗《叛亂者・強權終結》嘅傳媒優先場
無睇第一集,好怕自己跟唔上劇情
睇完先發現原來我嘅擔心係多餘嘅
劇情緊張刺激,好快已經令人代入戲入面
而且我決定睇番第一集,好想睇番故事嘅開始⋯⋯

C38
係未開始之前,首先講下故事嘅背景啦,
故事係講呢個世界嘅人被劃分為唔同派別
依照大家嘅性格,被劃分為

- 愛好和平嘅友好派 (Amity)

C42

- 擁有無私精神嘅克已派 (Abnegation)
C44


 

 

-勇悍善戰嘅無畏派 (Dauntless)

C43

-才藝相傳嘅博學派(Erudite)

C47

-凡事真誠嘅直言派(Candor)

C46
當中有一啲人唔想加入呢五個派別嘅就組成咗無派分子(Fationless)
而同時擁有多過一個才能嘅就成為咗異類,被大家稱為分歧者 (Divergent)

C39

女主角Beatrice同男主角Four都係分歧者
因為分歧者同"一般人"唔同,所以開始被排斥,當中以博學派領Jeanine為首嘅軍隊更加追殺佢哋

係第一集入面埋下咗伏線,Jeanine搵到一個有五個派系去印嘅「派別解碼箱」,因為呢個箱只有分歧者先可以打得開
所以Jeanine嘅邪惡軍隊就開始周為捉分歧者做實驗
唔駛講,大家都一定估到Beatrice一定係最適合最有能力開呢個箱嘅人啦
為咗保護Beatrice,Four打算聯同無畏派同無派分子對抗Jeanine

陰險嘅Jeanine用盡陰招,迫Beatrice出嚟接受實驗
Beatrice係一個"完全"分歧者,因為呢個原因,令到佢最愛嘅父母同好朋友因為咁而死
一直一直佢都覺得好內疚,係實驗入面,佢要經歷唔同測試
面對自己,面對自已黑暗一面⋯⋯

故事嚟到呢到,已經進入最緊張嘅時間啦
打鬥、跳樓、槍戰⋯⋯一系列高難度動作完全無停過
只可以講句:佢仲好打過啲男人。

因為今次係睇IMAX 3D版本,由一開場到完結,成個人都好似置新其中咁
故事一開始由大自然開始,到進入高樓大廈、城市到實驗室,每一幕我都好似身在現場一齊睇咁
仲記得有一兩幕我真係嚇到成個人彈起!

如果你無頭暈底,又諗住睇呢套戲,強烈推薦你睇3D版XD

C41

其實呢套電影係由小說改篇
小說作者係Veronica Roth,故事分為《分歧者》、《叛亂者》同《赤誠者》
雖然我只係中途插入,但係第二集嘅劇情故事已經深深吸引我繼續追落去
好期特《赤誠者》出現,同一時間好想快啲煲番第一集呢!

 11070061_10153102100790049_2883268284898226434_n  

 

  

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()