我係一個好鐘意半夜三更洗頭嘅人⋯⋯

C64
其實媽媽同朋友都成日話我,一係就早啲洗頭啦
一係就吹乾晒個頭先好瞓,唔係好易有頭風㗎!

但係我就係永遠都唔聽
好多時個頭表面係乾,其實暗地裡仲係濕,就走咗去瞓
哎呀,人家眼瞓麻⋯⋯
C66  

平時都無事㗎,係未因為呢幾日潮濕呢
尋日一起身個頭真係超痛⋯⋯痛⋯⋯痛⋯⋯
C65
食咗某都係痛,再瞓又痛,瞓醒起身又痛⋯⋯如事者,又過咗一日啦
(噢,我個星期日呀!!!)


我知啦,吹乾個頭先瞓麻⋯⋯
但係我真係好眼瞓wo⋯⋯又好夜先番wo⋯⋯朝早又起唔到身wo⋯⋯
um...都係瞓咗先算啦XD

arrow
arrow
    文章標籤
    洗頭 頭痛
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()