有人話,女兒係爸爸上一世嘅情人
咁我爸爸上世應該有好多情人啦XD
D47
我家有三姊妹,
小時候我哋好鍾意痴住爸爸,因為爸爸會係星期日帶我哋去玩帶我哋買野食
我哋行到攰,又會抱起我哋,行下行下,不經不覺就會瞓著咗

我會跟住爸爸行書店,的會跟住爸爸去佢工作嘅地方,會跟住佢去泳池,會跟住佢同佢啲朋友食飯
雖然只係小朋友,無錢同佢慶祝父親節,但係我哋會偷偷畫父親節卡俾佢
等佢係父親節嘅早晨一張開眼第一時間見到我送俾佢嘅禮物

D46
我的家個個都係好內歛嘅人
人越大就越唔個點表達對其他人嘅愛
雖然我唔再需要爸爸抱,唔再需要佢帶我周圍走
但係呢,我依然好鍾意同爸爸一齊行書局,一齊去旅行

父親節又快到啦,除咗同爸爸食飯,送禮物俾爸爸
不如試下同爸爸一齊做一啲以前一齊做過嘅嘢吖~
唔講出口,可以寫出來,亦都可以用行動來表示
好,先來一句父親節快樂,其待兩星期後的父親節吧!
D45

arrow
arrow
    文章標籤
    父親節
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()