一蚊究竟可以買咩?

而家一蚊真係唔知可以做咩,
但係以前一蚊都真係幾好用
上上上一代嘅公公婆婆級會同你講,係佢個年代一蚊夠佢哋食餐飯
上上一代嘅爸爸媽媽級會同你講,係佢個年代一蚊可以夠錢搭叮叮

我呢一代,八十後會嘅朋友會同你講,係我嗰個年代一蚊可以買到四粒蜜蜂糖

C58

黃色嘅包裝加深啡色嘅字,食咁廿幾年都無變過
離遠一眼就已經認得出嚟

 

仲係以前有好多士多嘅年代,我最鐘意拎住一兩蚊落街買糖

唔似超級市場咁一定要你買一大包
士多可以倖你用一兩蚊去買幾粒糖過過隱  

蜜蜂糖半透明嘅黃色,加上佢陣陣嘅蜜糖味
真係令人難以抗拒
從一開始我已經覺得佢係蜂蜜嘅化身

C57  

點知最近先知佢原來係哪檸檬蜜
(咦?!檸檬係邊呀?我從來都食唔出嘅?)
枉我叫咗佢廿年蜜蜂糖⋯⋯

 

時代唔同,而家一蚊都唔知仲可唔可以用一蚊買到四粒蜜蜂糖
但係蜜蜂糖到今時今日都係我至愛之一
幻想一下蜜蜂糖係一班小蜜蜂辛勞嘅成果,係未特別甜呢~
(我知我諗多咗⋯⋯)

C59  
轉載至:http://www.dmx.hk/index.php/hidden-menu-02/2001-彩色樟木櫳-一蚊四粒蜜蜂糖-byid131.html

arrow
arrow
    文章標籤
    蜜蜂糖
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()